Monday

Är lite smått sjuk idag, det började igår, då jag mådde jätte dåligt men känns lite bättre idag. typiskt, jag har ju inte tid att vara sjuk nu ju! urs.
Helgen har varit lugn för min del. I fredags var Simon här en sväng för att titta på Sigge och tjata lite. annars har jag mest suttit inne i helgen och tatt det lugnt, vilat upp mig en hel del eftersom jag har vart så himla trött och seg på det senaste.
Jag vet Therese att jag inte skall påverkas av klassen men man kan inte koncentrera sig på arbetet lika bra när man inte trivs och inte får sin röst hörd. sen är det mycket annat som ligger bakom mina tankar om att byta med så det är bara en liten del av det. men det var inget jag ville skriva ut här. men imorron skall jag iaf stanna kvar efter skolan och prata med studievägledarna.
idag har jag mina ärenden att göra. skall till södra och hämta mina betyg, sen till dalhall för att ? vet inte. titta på schema inför sommare hoppas jag! sen skall jag till banken och sätta in pengar för tingning för en katt. sen på mitt eget eftersom det helt plötsligt var tomt :P (hade resten i kontanter här hemma). så det skall in på kontot idag! sen skall jag ta igen städningen som jag inte orkade med igår eftersom jag mådde dåligt. urs, hade egentlige hellre tatt det lugnt idag med.
Eftersom nu Sigge inte kan vara kvar (han har nu börjat protestera mot att han inte får gå ut, han gör sina behov på golvet :( )så har jag bestämt min för den katten som jag hade bokat i alingsås. Så här ser han ut:
Han i mitten (creme färgad birma/ragdoll)


Nu har jag bekymmer med namn, skall ringa ikväll för att meddela vad han skall heta. är lite inne på Ingo, Zingo, Cozmo? nåt annat förslag?
I början av juni kommer han hit till oss.
hittade dessa på blocket med, såå gudomligt söta! =) tyckte bäst om den vita längst upp till vänster och den creme färgade längst ner till höger! blev jätte kär :P

var bara tvungen!

hade jag haft penagar nu så hade jag köpt mig en ny soffa, en sån med schäslong. och sålt mina andra 2. det kommer ju billiga på Jysk hela tiden men sist gång så va schäslongen på fel sida och den gick inte att spegelvända :( annars hade jag nog vart på den! :P men det kanske blir efter sommaren om jag har fått jobba mycket! ne nu skall jag gå och göra mig iordning!
xoxo 

Kommentarer
Postat av: Therese

Jo men de vet ja ju att de är, de har du sagt förut... :( Åååh va söt han va :) Zingo eller Bernt :D Zingo passa ju jättebra på han :D Guuud va söt :)

2009-05-11 @ 14:25:47
URL: http://litherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0