passar på

att blogga lite innan det är dags för nästa tvätt. skall byta ut duntäcket mot en tunnare filt, ska bli skönt, blir ju så fruktansvärt varm här. passar på att tvätta sängkläderna då med.
städdag idag då med andra ord, skulle ju vart igår egentligen men jag var för trött och slö.
sista lediga dagen idag då, suck! skall sätta mig med skolarbete sen när jag är klar med städningen. roligare att städa faktiskt
idag beställde jag en ny dator! härligt, jag hoppas det kommer denna veckan! sä här ser den ut:

beställde även en till kattbur, en sådan jag har fast en svart nu då. jag måste ju ha 2 när jag skall ta med dem till pappa osv, de får ju inte plats båda i en. inte när de växer upp i alla fall.
i lördags satt jag hela dagen och väntade på ett talafon samtal ifrån han som skulle komma och titta på Sigge. MEN ringde han?? NEJ! han förstörde hela min dag, jag kunde vart på 50 års kalas i karlstad t ex. eller gjort något annat kul. så arg man blir, man kan väl i alla fall höra av sig (tidigt) och säga att man ångrat sig, eller? så arg jag är.
imorgon kväll skall jag med till valpkursen med Qim och pappa. ska bli kul.
såg en bra film inatt, the reading. en roman kan man väl säga!? den var inte JÄTTE bra men så pass bra att jag inte kunde slita mig!
ne nu får jag sätta igång igen så jag blir klar, skall göra varma mackor idag


xoxo

Kommentarer
Postat av: Therese

JÄVLA DÅRE!

2009-05-25 @ 21:21:13
URL: http://litherese.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå? nu fattar jag ingenting :s

2009-05-25 @ 22:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0