Måndag

Jaha, då var det en ny vecka nu igen då! tiden går fort minsann. 3 veckor kvar nu tills vi skall hämta min kattunge. Hoppas Sigge har hittat ett hem innan dess! suck..
Ledig hela veckan nu då =) börjar på tisdag nästa vecka. men man är ju inte direkt ledig heller. jag skall ju plugga. har en stor uppsats att skriva nu. så jag skall sätta fart med den snart. vaknade ju så sent idag. halv ett :s va länge sedan jag vaknade så sent! blev förvånad själv.
Thomas har åkt till jobbet, första dagen idag :) hoppas det går bra för honom nu!
Hlegen har varit bra, fint väder med ju :) i fredags var det födelsedags fest hos Pernilla. tårta, grillning och dricka. Vi var hemma vid 2 tiden. och dagen efter så skulle jag upp tidigt för att passa Qim :) gick jätte bra, så söt är han. direkt när pappa kom hem åkte jag och Thomas till Säfflemarknaden en sväng. inget och ha som vanligt men det är kul att komma ut. Godis blev det i alla fall och en sväng till Mc Donald´s för lite skräpmat. sedan hem igen. Thomas var jätte trött och gick och la sig, och vaknade lagom till Eurovision. Man blir lika arg varje gång! Jag fattar inte varför vi är med i det över huvud taget.- vi kommer ju aldrig någon vart? sen att vi är så dumma varje år att vi lägger höga poäng på grannländerna. (många länder gör ju så som bekant) men vi får ju aldrig några vidare poäng tillbaka!? Vad är 4:or jämfört med de högsta poängen liksom. jag menar bara att vi kan väl ge f*n i att ge så högt till grannarna. bara ett litet irritationmoment för mig :P
annars var ju Norge bra detta året. lite annorlunda.
igår var det upp tidigt för mig igen (säkert därför jag sov så länge idag, för att ta igen svunnen tid) tvättdag! höll på i nästan 10 timmar. tvättade täcke och kuddar, mattot och kläder så det blev en del. men skönt och få det gjort. sen städade jag emellan åt.
fick åka och köra en ny duschslang igår med. den gamla hade gått sönder. Bah, tråkiga utgifter!

Klubba, Mums!



Utmattade

Lek

Kul att vara ute, men inte i koppel



Vilostund

Kärlek

Puss!

Nytt i fönstret

Vad är det med katter och strykbrädor?

Blöt katt

Wiggo beundrar det nya i fönstret

Qim


ne nu skall jag ner och hämta posten!
Tack för mig, hej!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja håller verkligen med om poängen, så är de ju som sagt varenda jävla år!! MORR!!! Guuud vilka underbara bilder :)

2009-05-18 @ 17:21:59
URL: http://litherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0