maaat!

Änteligen matpaus! mumma!
har pluggat idag, mer än igår i alla fall. men jag är nöjd med det jag gjort än så länge. skall sitta med det lite mer idag.
på lördag kommer det (förhoppningsvis) en man och skall titta på Sigge. jag hoppsa, hoppas att han bestämmer sig för att han vill ha honom! hoppas att han hör av sig på fredagen så jag vet när han kommer så jag vet om jag kan följa med till karlstads kalaset på lördag. kan ju hoppas att allt prickar in bra!
nu ser det lite ljusare ut med skolan! skall ha möte med studievägledaren på tisdag så då kanske det ser ännu bättre ut. åh tänk om saker och ting kunde lösas snart!? skulle vara så hemsk skönt. men det största problemet känns ju lönlöst! :( känns som om jag inte kan göra något åt det ;`(



Få Bukt På Ditt Liv Kvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0