jag vet therese!

därför kommer en liten uppdatering här och nu =)
avslutade min praktik igår, skönt men ändå väldigt tråkigt för nu måste jag tillbaka till skolan igen, vilket jag hatar. trivs ju inte riktigt där, ínte i klassen i alla fall. så vad jag funderar på nu är om jag skall göra något annat (plugga nåt annat med andra ord) eller om jag skall härda ut!? svårt val. suck*
förra helgen var jag hos mamma, riktigt roligt denna gången faktiskt, inte ett enda bråk faktikt! härligt!! vi åkte runt lite som vanligt och besökte platser, det gör de ju varje helg så för dem är det ju inget nytt :P men för mig är det ju kul att komma bort och göra nåt annorlunda :)
Fatima badar:

jag har nu pratat lite med folk och inser nu att jag inte kan ha kvar goa Sigge. han vill bara ut och går runt och surar när han inte får komma ut. detta är för hans eget bästa eftersom jag tycker synd om honom, så jag vill inte att ni skall tro något annat! för jag hade gärna behållt honom om jag hade kunnat släppt ut honom, men det gör jag inte mitt i stan, aldrig. så han kommer att få komma till ett bättre ställe, det förtjänar han! skall bara hitta ett hem som låter bra för honom.


sydde ett par snygga kuddfodral i helgas med :) jag blev nöjd i alla fall. jag ville ju ha ett par ljusrosa och hittar man inte får man göra det själv. jag hittade ju visserligen färdiga sådana kuddar (typ likadana) på ikea men de kostade ju 200 kronor styck. inte dyrt visserligen men jag kom undan med  30-40 kr styck :) så här blev de:

ja det var en LITEN uppdatering Therese men det kommer mer!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Therese

Nu är jag MKT nöjd!! :D Du vill vell bli lärare? Bara för att dom andra i klassen är miffo å inte lika smarta som dig :P Så måste du ju härda ut, klassen ska ju inte få förstöra din framtid! Nä Elin stå på dig och härda ut! Lyssna nu på mamma Therese! :P Härligt sommrigt kort på fatima :) Nej men gud va tråkigt med katten då, åååh hoppas verkligen ni hittar ett bra hem då :( Kan hålla ögonen öppna om du vill? :) Snygga kuddar :) Bra, väntar ivrigt på den längre versionen ;) Pösssssss

2009-05-10 @ 13:47:49
URL: http://litherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0