huvudvärk :(

sitter här med huvudvärk, skall resa på mig snart och ta en tablett.
Skickade ansökan om sommarkurser igår. verkligen skit tråkigt att plugga under sommaren men jag måste ju ha pengar. Dalhall blev det ju inte lika mycket på denna sommaren som förra :( och jag vill inte vara utan pengar i 2 månader! så jag hoppas jag kommer in. skall plugga distans i alla fall så man kan ju hoppas att man kan ligga ute i solen och plugga samtidigt.
en möjlig köpare till Sigge har hört av sig. jag vill verkligen att han får komma dit för det verkar vara ett jätte bra hem för honom. MEN så ska de ju naturligtvis "fundera" på det och höra av sig senare. å det vet man ju hur det blir med det :( suck! men jag hoppas verkligen!
idag blir det kalas för Per´nilla och Sven-Erik. ett stort grattis till er! klockan 4 tror jag det blir. så man skall väl smått börja göra sig iordning här.
var hos pappa i förrgår med Nova. det blev grillat på kvällen. Skit gott måste jag säga! mums...
Nova fick gå ut i koppel i trädgården för första gången! det blev en motionsrunda för mig med vill jag säga för gud va glad hon blev. sprang runt runt.
imorron är det säfflemarknaden. jag tror att vi tar oss en sväng dit efter pappa kommit hem. för jag skall vara hundvakt på förmiddagen =) är väl aldrig nåt att ha på marknader men samtidigt är det kul att komma ut lite.
ne nu måste jag hämta den där tabletten!
xoxo

Håller tummarna för Sigge!


Kommentarer
Postat av: Therese

Håller både tummar och tår för eran skull!!

2009-05-16 @ 14:25:31
URL: http://litherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0