har ont i ryggen!

urs å ve! ryggen gör väldigt ont nu, har suttit och pluggat typ hela dagen idag. så det är väl inte så konstigt. hungrig är jag med så jag vet inte vad. men thomas kan ju tydligen inte skynda sig. har stått och diskat i en halvtimma med, fan varför ska jag behöva stå där jämt?? blir sur blir jag.
fick den nya datorn igår :) skitnöjd. så nu har jag allt jag behöver för min sommarkurs. den nya buren kom idag med. å den hade hon slått in i värsta stora paketet (så onödigt, för så stort inslaget var inte den andra) så jag fick gå med detta stora paket från DHL och hem i världens motvind och ösregn.. suck för det. det var inte helt lätt vill jag lova.
har två stycken sjuklingar hemma nu, Sigge och Wiggo. Sigge spydde imorse och Wiggo hostar och har sig så väldigt. att Sigge spyr är ju inget men jag är allt orolig för Wiggo för det låter inte alls bra :( måtte det inte hända nåt nu!
imorgon har jag en hel pluggdag framför mig, bah! men det är ett måste och just nu känns det som om det flyter på. målet för denna veckan är att göra klart denna kursen jag går nu så kan jag göra klart förra kursen nästa vecka. vore såå skönt och ligger jag i så vet jag att det går. 
å vet ni vad? Gissa vem som skall flytta? Grannen!! gud så skönt, synd bara att det inte är förrän september, så jag kommer få stå ut med honom i sommar med :( så kommer det säkert en kompis eller släkting till honom efter honom! :@ skulle inte förvåna mig om jag får det lika illa efter han flyttat. aja..

åh vad jag längtar till nästa vecka :)

xoxo 


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh stackars djuren :( A men då jävlar hämtar du mig, tvekar inte en sekund för å knacka på hos han å skälla ut han så in i helvete!!!

2009-05-29 @ 11:23:17
URL: http://litherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0