äntligen fredag

inte för att det har varit något att längta efter precis, har ju vart ledig hela veckan ju :P
men nu är den här. har vart hundvakt idag, tidigt imorse. gick bra, sedan vid 12 kom farmor och avlöste mig. blev en så trevlig pratstund att tiden bara gick förbi och Therese hann komma hem till mig innan jag själv :P så hon fick sitta i trapphusen så länge, tills jag kom :( skyller på farmor som babbla för mycket :P Therese var här en kort sväng då! trevligt´=) testade Sigge med och det gick ju jätte bra! han är inte rädd av sig minsann! bra de..
hoppas han som skulle komma imorsgon ringer ikväll då så jag vet när han kommer OM han kommer. vilket jag ju hoppas, annars blir jag besviken!
efter therese gått så blev det direkt ner till stan för att inhandla mat, hade ju inte åtit nåt på hela dagen! sedan fick jag ta itu med csn sökandet. har ju kommit in på sommarkursen :) skönt att det löser sig med pengar i sommaren i alla fall.
nu skall jag snart sätta fart med att städa upp här, ser ju fördjävligt ut här. stackars therese aom fick sitta här i skiten :P jag lovar, det brukar inte se ut så här! ursligt...
igår vi vi thai mat här, underbart gott som vanligt och när vi smällt ner maten tog vi oss en promenad och en liten glass till det :)
idag blir det nog ingen promenad för det regnar ju, har redan varit ute i spöregnet en gång idag så varför ge sig ut igen??

titta dessa sötnötar! en av dessa funderade jag på innan Sigge.


appropå kattunge så har jag nog redan ångrat det namnet jag gav till den nya katten, Cozmo då... jag vill ju ha Zingo eller Zero, vilket låter bäst? hmm får se hur jag gör, cozmo är ju fint de med cosmo-nova :P
xoxo


Kommentarer
Postat av: Therese

DIN BLOGG :O Ja gud va ja offra mig för den katten :P Haha lugnt, är inte alltid dammfritt här heller så ;) Zingo tlr ja =)

2009-05-23 @ 11:46:20
URL: http://litherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0