Robinsson

sitter och kikar på robinsson just nu, mest för att se ifall det är något att följa. är mätt i magen. jag gjorde maten idag, pytt i panna med bacon och ägg. mums! annars har jag bytt och dammsugat sängen. skönt å lägga sig i en ren säng.
var och handlade lite idag med, först på ica, där jag köpte kattgräs till Nova och hämtade ut en gratis godispåse. sedan bar det av till netto, lite billigare mat där. hade väl även planerat att köpa korgar som maris hade köpt och jag visste exakt vad jag skulle ha dem till. har ju vart så trött på att inte ha någon skohylla. eller ja, den har stått ouppackad i trapp uppgången sedan i höstas. den var ju för lång och det gick inte ihop eftersom jag hade en slags byrå där med. men nu blev jag så arg att jag skiter i och har den vita byrån där och satte en korg till att ha all post i. det blev bra och jag är nöjs, träkigt bara för en sån fin byrå men jag använde den inte. får ge bort den eller nåt istället.

hon blir ljusare och ljusare i pälsen :)



Hälsar på Wiggo



Busar i marsvinens hus


Så här ser lådorna ut



Nova uppskattar tidnings lådan


en låda blev till kruka :)



resultatet



om 2 veckor idag så fyller jag 21. jag känner att jag vill göra något kul men vet inte vad :(
xoxo

Kommentarer
Postat av: Therese

ja du de går undan, gammling ;)

2009-03-22 @ 20:13:42
URL: http://litherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0