ny vecka!

kom hem från praktiken för en timma sedan! sönt med lite praktik nu, men synd bara att den bara varar i 1½ vecka! men det gick bra idag i alla fall. på luchen var det snabbt hem och kika läges hos vår lilla nykommling. har ju aldrig varit ensam hemma förut, men thomas var fortfarande hemma så hon var bara ensam en timma sammanlagt idag. och ingenting hade hänt med lägenheten - inga olyckor!
för er som inte vet: så var jag och thomas uppe i sunne i fredags, på selma spa och hämtade en liten kattunge på 9 veckor. riktigt söt och energirik.
kennet ringde idag med, och imorron kommer han och en målare och kikar på vårt kök, ska bli kul att få välja färg! tänkte mig nåt milt mintgrönt aktigt. får se vad thomas säger. så forhoppningsvis så har vi det ommålat till helgen =) till helgen vore det kul om Novas bädd är klar - längtar så efter den! men känn ingen press marina!  
nu har turken dratt igång sitt party för idag igen. hatar att han skall hålla liv hela tiden, får ta och bränna en skiva nu snart å dra på den rejält i sterion! inte nog med att turken skall hålla på (med sin olidliga turkmusik), utan nu har ju emelie flyttat ut och en ny flyttat in. så nu har vi en massa fjortisfester här med (eller ja,  1 än så länge men med tanke på vilka det är så blir det garanterat fler) tössefolk! !  suck...
idsg blir det en lugn dag med plugg, tänkte jag skulle se på "vi hade i alla fall tur med vädret" får se vad jag hinner.

har fångat mina tre sötnötar på bild:

Wiggo sitter och kikar på snön som faller

Datorn är intressant tycker Nova

Zipp, Nova och Wiggo

Mysigt

Lilla Nova 10 veckor


nu har jag fått ändra teckensnitt, ty en viss fröken nilsson inte kunde läsa! hmm.. säker på att glasögonen har rätt styrka? *fniss*
ha en bra dag!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Therese

JAG SEEER ÄNTLIGEN!!!!! WIIIIIIIIIIIE :D Fan bonka in dörrn på turken vell!? Hade ja gjort de kan du ge dig på, men de vet du vell redan? ;) Åh kul, du kanske blir bjuden på både turk å fjortisfester nu då? Är vell kul? ;) Åh vilka söta saker, men skenet bedrar vell? ;)

2009-03-02 @ 19:03:18
URL: http://litherese.blogg.se/
Postat av: elin larsson

haha du klagar ju bara, men det var bara du som inte såg. tog lite större text bara så du skulle se ( gamling ). jo men han är ju aldrig ensam, blir så osäker då. haha skulle inte förvåna mig eftersom thomas känner en av tösse folket som hänger där. epa-daniel. haha nedå de är sä snälla så.. ^^ fast Nova kan ju va riktigt busig, men än så länge är hon så liten så det gör inte ont när hon busar.

2009-03-02 @ 19:49:50
URL: http://elanbelan.blogg.se/
Postat av: Therese

tack barnrumpa ;) hahaha skulle inte förvåna mig heller, robin oxå tänker ja ;)

2009-03-03 @ 15:23:48
URL: http://litherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0