kort om helgen

I fredags var Christian här på besök, lika trevligt varje gång! chokladpudding och kaffe, tradition! det blev mycket i magen och mycket babbel, as usual ;) han är ju i lumoan nu så mann träffar honom inte så ofta längre.
när han gick hem senare på kvällen la jag mig i sängen och tittade på "vi hade i alla fall tur med vädret". sen somnade jag, thomas var ute och festade och väckte mig naturligtvis när han kom hem, grrrr!
i lördags bytte jag sängkläder och så, och mitt i allt ringde simon och frpga om han fick komma. (han ville ju se katten) han är så djurtokig så :) så han kom senare på eftermiddagen och stannade på kvällen. simon busade energin ur lilla Nova och sedan satt vi och myste till tvn. när han gått satte jag mig och kikade på americas funniest home videos och skrattade magen ur mig! =D oj oj oj..sen ficj´k det bli till och se slutet av melidofestivelen. ser mer fram emot finelen.
söndagen gick fort sam vanligt. är ju städdagen, och tiden går ju så fort när man håller igång. det var tvätt och städ. på kvällen kom Thomas föräldrar och kikade på Nova. Marina hade med sig bädden som hon sytt till Nova. Jätte fin är den, blev gör nöjd! ^^  trevligt att de kom men tråkigt att det inte blev någon längre stund. men men, en kan inte få allt inte :P Thomas och jag kikade på whipe out och sanningens ögonblick. bra tv kallar jag det! och efter det fick jag mig en överaskning! wow säger jag bara, riktigt överaskad och glad blev jag! puss på dig!
idag har jag bara myst. handlat lite dock. sen blev jag ju visserligen grymt besviken över kläderna som jag hämtade idag (som jag bäställde för länge sedan) hoppas på att kunna lämna tillbaks dem! urs! inte alls min stil.
är bara 2 dar kvar på praktiken nu, sedan är det skola igen. men jag skall bara till skolan 2-3 gånger nu i mars så jag ska väl inte klaga :P är mycket hemmaarbete istället, och det gillar jag!


Fredagsmys vid tv:n


 

Simon och Nova leker


 

Jag sliter


 

Hmm..


 

Novas snygga bädd


Måndags bus

ne nu kom älsklingen hem så nu blir det mys med honom! ❤ ha en bra kväll!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Therese

Jösses hon är ju verkligen livsfarlig de ser vell herregud vem som helst!? :O Ja ojj akta så du inte sliter ut dig för allt i världen! ;)

2009-03-09 @ 22:07:31
URL: http://litherese.blogg.se/
Postat av: elin

haha nej då, bara lite kanske :P

men hon är ju bara kattunge än..

haha ja det är ju jobbigt å städa ju :P

2009-03-09 @ 23:11:52
URL: http://elanbelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0