i all röran

målaren är här nu och målar köket. igår blev det ju bara slip och vävsättning som hanns med. idag skall han måla 2 ggr. han är inne på första nu och jag hoppas värkligen att han hinner göra klart allt idag! för jag vill inte ha det som det ser ut nu!. sitter ju med alla köksgrejor i tv/sovrummet :( en enda röra.
så här såg köket ut innan:



så här såg det ut efter igår:



bilder på slutresultatet kommer senare.

fick novas fina bur och toa i måndags. och igår fick jag allt annat som leksaker, tandborstar, tandkräm, sele, mat osv. + en massa grejor till marsvinen :) måste ju ge dem lite med stackarna.
buren:


Toan:

sen var jag ju kattvakt hos pappa mån-ons denna veckan med. pics:














så här ser mitt gamla rum ut nu:




ganska avundsjuk faktiskt eftersom det är helt i min smak! skorsstenen är ju favoriten! fusktegel. skit snyggt.
i söndags bakade jag och thomas mockarutor, som vi mumsade på och som jag skall ha till på torsdag :)
så här blev dem:

xoxo

Kommentarer
Postat av: Therese

ska ja se när de blir färdigt ;) åh sån läcker bur har ja oxå sett, fast de va strassstenar i den ja kolla på, rosa oxå såklart :P jädrar anamma va ditt x-rum blir snyggt då :D va ska dom ha där??

2009-03-26 @ 16:04:46
URL: http://litherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0