fredag!

ja dagarna bara går och går. är hemma från praktiken idag, mår inte riktigt som jag borde. vill bara ta det lugnt. skall göra lite läxa och så. och ikväll kommer christian hit. då blir det chokladpudding enligt vår tradition . blir kanske nån film också. ska bli kul å träffa honom, han ligger ju i lumpen nu så man får nog inte så många chanser.
lilla Nova blir större och större, det går fort med katter. det är då inte länge man får njuta av att de är små inte :( hon fick sin första vaccinationsspruta igår kväll. vi åkte till P-A här på vänersvik.  sen blir det en om fyra veckor igen. det är ju en grundvaccination. hon var jätte rädd. hon är så tuff på hemma plan när det kommer hem folk, men nu visste hon ju inte var hon var och inte nog med det! en gubbe som tar henne i nacken och sticker henne! hon skaka hela hon. sen kollade han öron, ögon, hjärta och så för att se om hon var frisk, vilket hon var :) härligt.
har ju vart på praktik hela veckan, vilket har varit otroligt skönt! skönt att slippa pendla varja dag, slippa gå upp så jädrans tidigt och komma hem tidigt! synd att det bara varar till onsdag :( men nästa kurs tror jag består mycket av praktik! då ska jag se till att jag får här i åmål och på det stället jag vill! södra!
det blev inte ommålning denna veckan. kennet och jag hoppas på nästa vecka. men alla vet väl hur hantverkare är! men men..har i alla fall bestämt färg, cappuccino blev det nu istället. en jord färg som passar bättre till golvet. taket skulle de visst måla om med, vilket behövs!
har kanske fixat sommarjobbb nu med! vilket jag ju måste ha eftersom jag inte får studielån under sommaren! men det såg ljust ut sa hon.
ne nu ska jag nog gå och lägga mig en stund igen.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0