äntligen fredag!

så nu har fredagen kommit. veckan har bestått av praktik och skola. idag började ledigheten men ledig och ledig..jag har en stor uppsats och skriva och göra allt jag ligger efter i + ta igen 3 praktikdagar :( urs! känns som om det är mycket nu :P kämpa på kämpa på. men idag har jag gått upp tidigt för att plugga. målet är att vara färdig med uppsatsen denna veckan t om, eller skapligt färdig i alla fall. hoppas jag kan hålla det nu! men det är ett intressant ämne jag valt att skriva om i alla fall så det borde ju gå fort tycker man. jag skriver om mobbning.
den 23-25 skall jag bo hemme hos pappa. de skall ju skaffa hund, kanska från dalarna så det ska hyra en stuga där och lära känna hundarna. så då blev jag tilldelad kattvakts-posten :) inget jag har emot, då får jag mysa med mina katter ^^ sen skall Nova med mig också, så då får du komma therese om du skall vänja dig :P då har du 4 katter :P haha...
men vi tar nog inte och sover där. iaf inte nova. det blir för mycket. men kul ska det bli.
redan i eftermiddag skall jag åka hem till pappa med nova, så hon får lära känna dem lite innan. en åt gången då. nova gick upp idag när jag gick upp, hon brukar göra det, och sen dess har hon bara busat och ätit min frukost :P david hörde av sig idag med, så det blir kanske kaffe med honom imorron. trevligt. sen är det ju melodifestivels finelen med, skall se om thomas är sugen på en myskväll med martini och glass med mig, blev ju så fel förra helgen. 
turken hade en tidig fest idag, halv 12 började han och jag skojar inte det lät faktiskt som om han hade fest :S så jävla trött på honom. så jag ringde än en gång till kontoret hsb. men va fan de gör ju inget mer än å skicka varningar. han har fått 5-6 varningar nu. hur många behövs det innan han får dra??? inte nog med det! vet ni vad hon frågade mig? "har inte du funderat på att flytta då?" sen ursäkta hon sig å sa att det är ju inte så det skall va och att hon inte borde fråga men det skulle finnas en ännu större etta ledig från 1:a april ni en etta på 42 kvm istället, mitt emot oss nu då. å visst låter det lockande så men va fan!? det är ju HAN som skall bort, när det är han som stör!?

morgonbilder:

här åker frukosten:

mums!

här smygs det på thomas när han sover:

här kommer monstret i henne fram:




men nu har hon lugnat ner sig och har lagt sig för att snutta på min hals ^^ å med det menar jag att hon får tag i en skinnbit på halsen och suger/snuttar på den, tills hon somnar :P  jätte gulligt verkligen men snart sitter jag väl här med fullt i sugmärken :p hon är allt en liten bebis :)
så här ser det ut:





 ne nu ska jag hoppa in i dushen, det börjar närma sig att vi ska åka. Ha en bra fredag!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Therese

FYRA KATTER!? Ojj jösses, a svimmar man inte då så! haha :D Men de kanske är lika bra å slå på stort? ;) Men jävlar va förbannad ja hade bleve på den HSB-kärringen då! Då hade ja garanterat slängt ut mig några sanningens ord du! :P Åh herregud vilken crazy katt, i gardinerna!? :O Men de andra kortet på dig å henne va väldigt söta :)

2009-03-15 @ 10:08:48
URL: http://litherese.blogg.se/
Postat av: elin

ja visst kan det vara det. ser fram emot att komm dit jag. får jag gosa med mina gamla katter med :P ja det hade pappa med men jag blir ju så paff att jag inte finner ord. jag blir mer arg efterår tyvärr för det finna´s allt en hel del jag skulle vilja säga till henne. ja hon får sina stolle ryck ibland. :)

2009-03-21 @ 12:45:38
URL: http://elanbelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0