trist lördag

hade en riktigt dålig dag igår och en ännu värre idag. känner bara för att sova bort hela dagen! men inna det blev så här igår så var jag en sväng hos pappa och lämnade snus. så stannade jag där några timmar och år pastasallad, mums! idag får det bli ost- och broccolisoppa med vitlöksbaguetter, min favorit!
idag har jag mest bara kikat på film och så fick jag ett pysselryck så jag brände ner vi hade i alla fall tur med vädret igen till pappa, som lovat och pysslade ihop ett omslag. har man tråkigt så :P


imorgon är set som vanligt städ och tvättdag. sen skall jag väl försöka plugga lite med, blev ju dåligt med det idag när jag är så depp.
köpte ju lite grejor på jysk och netto här om dagen. så här blev resultatet av några av grejorna:

har ingen större lust till att skriva mer nu, ingen lust till nåt alls igentligen. så det får bli någr bilder till ist.

här är myspropparna:







ne nu får  jag ta och sätta på ugnen till baguetterna :)
xoxo

Kommentarer
Postat av: Therese

men lilla sötrumpa då :( Åh vilka underbara bilder :) Pusss <3

2009-06-14 @ 21:01:50
URL: http://litherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0