so bored!

Ja, jag har lite tråkigt just nu, Thomas jobbar ju från 1 till 22 alla dagar resten av veckan nu ju så han är ju borta från halv 12 till strax över 23. så det är jag och djuren. fast till helgen känner jag faktiskt för att gå ut, men med vem och var?
idag har jag inhandlat lull lull till lägenheten från netto och jysk. så jag har underhållt mig med det. frostar ur frysen gör jag nu med. fick mig ett städryck igår nämligen. då ställde jag mig och rensade ur skafferiet och städade det. och idag tar jag itu med kylskåp och frys :)
men just nu blir det en stunds mys med lilltrollet.






xoxo

Kommentarer
Postat av: Therese

JAG SKA UT :D SÅ att du vet lixom....;) Nej fasen vikket snyggt gammeldags kort :)

2009-06-11 @ 11:38:33
URL: http://litherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0