Mätt och nöjd

har precis ätit en god middag! spagetti med köttfärssås med en väldigt god sallad till! mumma! blev klar med kursen idag med, så nu har jag bara 2 uppgifter kvar från den förra så är jag klar. den ena tänkte jag göra imorgon i bilen. känns bra. imorgon bär det ju iväg till alingsås, bara inte Marina glömt bort bilen! Den nya katten skall hämtas och Sigge skall lämnas. så vi blir av med en familjemedlem men får samtidigt en till. hoppas verkligen Sigge kommer att trivas, för annars kommer han tillbaka hit.  men det verkar vara en jätte bra familj så jag tror och hoppas att det går bra. han är nyduschad och klorna är nyklippta så nu är han klar för imorgon. passade på att duscha Nova i samma veva med :P det gick faktisk bättre i duschen. skall faktiskt bli väldigt ledsamt att bli av med Sigge nu, han är ju så underbar. men det är ju för hans eget bästa. kommer bli tomt i alla fall.
trött är jag nu, orkar inte göra så värst mycket, har ju suttit och pluggat hela dagen både igår och idag. men jag har planerat att ta en promenad så det skall jag göra. skall ändå till ica så varför inte ta en omväg? :P
igår kikade jag på Vi hade i alla fall tur med vädret igen. bra men jag hade förväntat mig att den sulle vara roligare. ettan är ju rolig! men den var mysig att kika på. ikväll skall jag se den nya fredagen den 13. om jag orkar, är riktigt trött nu.
gjorde mig ett kap härom dagen. jag köpe en knappt använd ipod touch av John malm för bara 500 kronor. skit nöjd! han är Crazy, iaf när man vet anledningen till varför han sålde den :P men det gynna ju mig.
ne urs, här satte jag mig för att jag trodde jag hade mycket att skriva om, men jag har väl blivit hjärndöd av min trötthet. så detta får räcka! får återkomma imorgon med bilder på den nya kissen!
söta katter:







åh vad jag längtar till imorgon! :)
xoxo




Kommentarer
Postat av: Therese

Ja håller verkligen både tummar och tår för att de kommer bli kanonbra för sigge :) Lycka till med den nya ;) När får ja se den sötrnöten då? :) härliga bilder :) Men stackars dom två sista!!!!!!

2009-06-05 @ 10:59:51
URL: http://litherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0