Måndag igen nu då

helgen har bara varit bra för min del. Lördagen började med en tripp till Säffle. jag införskaffade mig 2 stycken nya bikinis sedan gick vi till Mcdonalds för en plusmeny där. vill ju ha alla glas :) när vi kom hem till åmål igen bar det av till forsbackabadet med fam. Wahlström. där ägnade vi en heldag fram till kvällen då det blev köttfärslimpa med färskpotatis, mumma! dagen avslutades med film och en lååång härlig dush!
gårdagen innehöll städning och tvättning. vi tog en promenad till klädmagasinet där jag fyndade på rean :) på kvällen gjorde jag en rejäl klädrensning i garderåben, man använder ju inte allt man har ju! blev en hel del kläder som skall kasseras :P riktig jävla värme var det igår med. och idag skall jag ut i den igen :P hoppas bara inte det är lika varm. skall ut och sola och läsa ut min bok Gömda. skall skaffa min fortsättningen på den med, asyl. får gå till bokhandeln eller nåt. skall även till stilmagasinet och se ifall jag kan få nåt på mitt presentkort. a ne urs, jag har mig en hel del ärenden idag med.
men först: ut i sooolen!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0