Härliga sommar!

är det inte underbart väder ute nu för tiden? blir lika glad varje dag när jag vaknar och ser en klarblå himmel. underbart! denna veckan har hittills varit väldigt bra, har njutit av sommaren varje dag. i måndags var jag och thomas och grillade vid vattentornet. mysigt och gott. kan vara kul att lämna spicen ibland med :) i tisdags jag jag iväg med mina två små katter hem till pappa och solade en sväng. onsdag, torsdag och idag har sett ganska lika ut. har tatt min en promenad på dagen och sedan gått vidare till Wahlströms för att få mig lite sol. riktigt härligt! sen efter några timmar har man kommit hem till sambo och djur och bara myst. men torsdagen såg annorlunda ut på kvällen eftersom det var kalas för lillebror <3 väldigt trevligt. imorgon tänker jag fråga thomas om inte han vill dra till säffle. han frågade härom dagen om det så jag passar på :P jag vill köpa mig en ny bikini och sedan få tag i den nya färgon på mcdonalds glasen. vill ju ha alla färger!
på sönad är ju den vanliga städ och tvättdagen, men denna gången är äntligen thomas här och kan hjälpa mig.

hör och häpna: JAG HAR BÖRJAT LÄSA EN BOK! herregud säger jag bara, jag hatar ju att läsa men denna veckan fick jag mig ett ryck och köpte tre böcker på rea. den jag läser nu är lisa marklunds gömda och jag har fastnat, har så svårt att lägga ifrån mig den :P skall köpa efterföljaren sen med.

nu håller den nya grannen eller de nya grannarna in i lägenheten bredvid oss. den har stått tom i ett halvår nu. man kan ju inte låta bli att bli kaffetanten och bli nyfiken på vem det kan vara.

ne nu skall jag återgå till mina dagliga sysslor! ha en bra helg!
xoxo

Födelsedagsbarnet







Kommentarer
Postat av: Anonym

LOVE THE SUN :D Ojj jädrar vilken hög och fin tårta! Den va vell lika god som den såg ut? ;) Nemen se där ja, de har ja oxå gjort, självbiogrfi, älskar de..:)

2009-06-28 @ 18:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0