hemkommen från Säffle

har precis kommit hem från Säffle, fått den nya färgen på glasen, lila :) har bara en färg kvar om vi nu inte missat den då.  Har blivit många burgare på det senaste :P
Thomas lämnade av mig här hemma och stack direkt till jobbet. idag har min mobil kommit! :) härligt! men kan ju naturligtvis inte hämta ut den förrän 16.00! :@ så irriterande!
ikväll skall jag hem till Krull! skit länge sedan sist ju! skall bli trevligt.
nästa vecka skall jag och Honeypie till karlstad, då blir det Bio - Harry potter och halvblods prinsen! sen skall vi till biltema och till klädaffärer! :D längtar..
så...vad skall jag hitta på nu då? funderar på en powernap! kan sätta på en film, så kanske jag somnar till den.
bye bye!
xoxo

Therese!
ja, naturligtvis skall jag komma hem till dig. men du får pallra dig hit snart ändå för jag orkar inte ta med alla kläder hem till dig.! puss



Kommentarer
Postat av: Therese

Åååååååh va hungrig blev jag inte nu då!? Jag som redan va de!! Åhhh :( Haha alla kläder? Så mkt? :P

2009-07-15 @ 12:40:49
URL: http://litherese.blogg.se/
Postat av: elin

haha läskande bild :P ja du får kika igenom påsen och se ut vad du vill ha, resten slänger jag!

2009-07-15 @ 12:52:20
URL: http://elanbelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0