gynundersökning

har precis kommit hem från en gynundersökning. härligt att få vresa med benen lite ibland ;P
haha ne men va ett tag sedan sist jag gjorde en undersökning så varför inte? jag var ju ändå där för å få nya piller.
igår va Cristian här, vi år chokladpudding och hade det trevligt. våran tradition. kom fram till igår att vi haft den i ca 3-4 år nu :P tiden går fort. har snart vart tillsammans med Thomas i 4 år! vart tog alla år vägen? det har gått upp och ner men vi har alltid hittat tillbaka till varandra! ♥  Love you!
hen har typ köpt en ny bil nu. audi s4 tror jag det var. men jag och bilar....låter det vara sagt!
men han är överglad just nu. hoppas det blir av bara. och det är tyvärr en jävla bit att åka för den...uppsala!
va skall man hitta på idag då? funderar på en sväng till jysk eller nåt, kanske profab.. får se med vädret hur det blir.
ha en bra dag!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Therese

A men kul, vresa upp fettan kärringajävel!! Eddie Meduza in my heart!! <3 haha :D Aaa då äre kärlek vettu gumman :) Pusss

2009-07-16 @ 21:05:44
URL: http://litherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0