Tandblekning-Ögonbrynsfärg-Let´s Dance

sitter här med tandblekning och ögonbrynsfärg. tyckte det behövdes ;P Let´s dance är på i bakgrunden, tycker det är en mysig fredagstittning! när jag är klar med det jag gör nu ska jag hämta chipspåsen och tända lite levande ljus och sätta mig och myyysa! thomas sover tyvärr som vanligt så det får bli för mig själv. annars så har jag ju mina små sötnötar :)
va hemma hos pappa denna veckan. gud va fint de har gjort det i mitt gammla rum! de har hittills bara gjort ett trätak och satt dekorationstegelsten (vet inte riktigt vad det kallas, fusktegel) på skorsstensmuren, men det är redan snyggt och jag ser fram emor vilka taperter och hur slutresultatet kommer att bli. skitsnyggt tror jag. jag skulle vilja göra en fondvägg med sådan tegelsten, men sånt gör man ju inte i en sån här lägenhet. men i framtiden blir det nog av! fast då blöir det nog svart :P



Idag fyller Leif år! Hoppas han får en trevlig dag, trots allt!


 xoxo

Kommentarer
Postat av: Therese

HELP ME!! Vill oxå bleka tönderna, allt kaffedrickande sliter ser ja, ser ut som ja har kletat kaffesump på dom! haha nä inte riktigt men du fattar :P HJÄLP MIG BLEKA DOM!! :D

2009-02-07 @ 12:18:26
Postat av: elin larsson

haha har du nu gått och blivit en kaffekäring!? ;P

2009-02-07 @ 23:59:10
URL: http://elanbelan.blogg.se/
Postat av: Therese

Jo tack, måste ju för fasen ha kaffe så fort ja stiger upp ur sängen annars får ja världens huvvevärk! fredriks fel :P

2009-02-08 @ 10:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0