pluggdags igen

men denna gången Therese så är klockan 00.00. lite tidigare idag ändå. samma denna gången, har inget annat för mig. är så dåligt på tvn ändå.
och melodifestivalen för mig idag var en besvikelse! de låtar jag tyckte om kom inte ens med! SURT! åh va ska den där ugglan med å göra för? det är ju inget å komma med sen i eurovision! herregud, ne det var en besviken elin som snabbt slog över till en annan kanal. och programledaren är inge vidare heller, hon håller på med humor men är hon det minsta rolig? nej både jag och Thomas höll med om att vi ville ha in Magnus Bettner där i hennes ställe ;P haha lite kul hade det nog varit ändå.
ne nu blir det plugg!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Therese

A ja slutar aldrig att förvånas iaf ;) Ja gud i himmel va dåligt de va då!! Enda som gick å lyssna på va ju scotts bara för de e så jävla töntiga ;) Uggla stör ja mig på som själve aset, men gissa vem som rösta på henne då!? PAPPA!!!! JA SKÄMMS!! Mäh programledaren är ju skitkul ju! :) Dålig smak ni har då! :P

2009-02-08 @ 10:06:21
Postat av: elin larsson

haha ne jag plugga ända till halv 6 på morronen :P å nu ska jag sätta mig med det igen :( gud va trött jag é på det! haha å alcasar blir man väl aldrig av med i melidofestivelen! hahaha är bomsäker på att min pappa rösta på henne med, han har sån smak :( men oftast brukar marie-louise hindra honom telefonen :P ne men det finns ju så många andra roligare.

2009-02-08 @ 14:50:48
URL: http://elanbelan.blogg.se/
Postat av: Therese

MEN HERREGUD VA LIDER DU AV? :D haha a jörgen å pappa i ett nötskal vell?? :P ahhaha bra annlouise, mamma va tydligen inte tillräckligt snabb :P

2009-02-08 @ 15:36:58
Postat av: elin larsson

haha ne jag lider nog mest av ångest och otröttlighet! haha ne verkligen inte ;P jo förra året skulle pappa rösta på hon som sjöng "miraklet" då hindra maria honom. haha han fick inte :P men jag håller med henne den va inge bra alls. haha ne hon va nog inte det :P

2009-02-08 @ 17:11:17
URL: http://elanbelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0