paus från pluggandet!

så nu har jag suttit i några timmar och pluggat, har hunnit med halva boken nu och skall göra nästa halvan ni ikväll efter pausen :( Guuud va trött jag är på det nu! känns som om hjärnan kommer att smälta!
men nu skall jag ta mig en välförtjänt paus, jag skall laga lite mat, ta hand om marsvinen, dammsuga och ta en låååång dusch. sen blir det till att sätta sig och plugga igen :(
om jag får tag i den tredje sista boken imorron så kommer min dag imorron se likadan ut :(
längtar till tisdag eftermiddag då allt detta är klart! fast jag kommer säkert få göra om eftersom jag inte riktigt förstår böckerna :/ sen om jag inte får tag i den sista boken kommer jag verkligen få göra om.
ne nu skall jag sätta fart! behöver lite energi!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Therese

Men herregud gör du verkligen inget annat än å pluggar eller??? :O

2009-02-09 @ 15:38:21
Postat av: elin larsson

haha inte på det senaste :P måste ligga i mär man har 11 böcker att läsa :/

2009-02-09 @ 15:41:52
URL: http://elanbelan.blogg.se/
Postat av: Therese

Du får mig inte på plugghumör direkt ;)

2009-02-09 @ 15:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0