Måndag

urs,  va tråkigt!
idag väntar jag på ett resultat. resultatet om jag kan plugga idag eller inte. det fattas ju en bok för mig inför provet imorron. jag beställde den förra veckan och betalade extra för att den skulle komma hem fortare men den har ju fortfarande inte kommit. ringde biblioteket innan idag men den är fortfarande utlånad. så ligger inte boken i brevlådan sen vid 2 så kan jag inte göra så mycket. kommer att få komlettera då. men men vad gör man? får läsa recensioner om den på internet så får jag väl en humm om vad den handlar om. men det återstår att se vad som skall göras om några minuter.
ser ju inte fram emot skolan imorron, har vart borta från den ett tag nu :( har ju kännts jätte skönt men jag känner att jag skulle behöva mer tid för mig själv.
har idag haft ett ganska långt samtal om hur jag känner mig inombords. och det gick väl bra, detta är ju något som måste fixas och det verkar som att det är befogat. så nu hoppas jag bara på en förändring!
skall ut och handla idag med, tar mig en promenad samtidigt, för det behöver jag känner jag! sen är det ju fint väder med.
thomas är hos tobbe men kommer hem till "design simon och thomas" :) får jag nån att mysa med! sen idag är det läggdags vid 10. måste börja lägga mig tidigare nu,, men behöver ju minst 8 timmars sömn och det har jag verkligen inte fått på det senaste, och jag mår ju inte bra heller. måste ju klara av skolan med. (fast jag har dock börjat fundera på att läsa hantverkarprogrammet med inriktning inredning el, nåt med design iaf) men jag vet inte kommer nog få redan ut den här stormen först.
ne nu ska jag göra mig iordning och sedan hämta posten!
xoxo

Kommentarer
Postat av: marina

shit..var det igår simon o thomas var..( jag som hade tänkt kolla på det , det var väl det avsnittet när de var på hundcafe´t i Stockholm. Där var vi i somras o fikade:)Får kolla om de går i repris...

Jag hoppas du får stöd och har ngn att prata med, du vet att vi bryr oss mycket om både dig och Thomas...STOR kram!!!!

2009-02-10 @ 09:05:46
URL: http://marinaw.blogg.se/
Postat av: Catarina

Hejhej!

Grattis...

Du är vinnaren till armbandet.

Du kan maila din adress till..info@cgdesign.

Så skickar jag armbandetså fort som möjligt.

Hoppas att du blir nöjd

Ha det bra//Catarina

2009-02-12 @ 09:53:40
URL: http://cackas.blogg.se/
Postat av: Therese

Nemen grattis Elin!!! :) VA kul! :) Det förtjänar du verkligen, de å lite till! :) Pussss

2009-02-12 @ 12:17:53
Postat av: elin larsson

tack therese! :) underbart att äntligen vinna något! och det var ju fint med

2009-02-12 @ 20:15:12
URL: http://elanbelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0