Hemma från promenaden

prices vart på en långpromenad idag igen. det är ju så skönt! uppfriskande om inte annat. sitter här och dricker the, och äter thomas varma mackor från igår. skall snart sätta på tvn och titta på sveriges värsta bilförare. efter det får det bli en dusch. vill väl vara fräsch på skolan imorron. slutar redan 12. skönt med så korta dagar. tråkigt dock att ändå inte komma hen förrän 3. men men tidigare än vanligt är det ju i alla fall. skall ringa veterinären imorron med. gjorde ju det idag men det är ingen som svarar. måste åka dit nästa vecka. hoppas han svarar imorron.
annars idag har det inte hänt så mycket. ringt runt viktiga samtal och tittat på magnus bettner. såg en stor räv som sprang rätt framför mig när jag var ute på promenad. fina é dem, men jag tycker inte om att de tar våra katter.
just det fick ju armbandet som jag vann, för några dagar sedan. jätte fint är det! står elin på det med! funderar på att köpa örhängena som passar till med. va inte så dyrt.
ne jag får ge mig nu, skall ju lägga mig 22.00 å jag har en del att göra innan. ha en fortsatt trevlig kväll!



xoxo

Kommentarer
Postat av: Therese

Såg oxå de programmet! Var körskolelärarna höga när dom gav körkortet tro?? :O Läskigt å inte veta va man möter på vägarna ju!! Åh va kul att du fått armandet nu! :) Puss

2009-02-20 @ 10:56:44
URL: http://litherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0