fredagkväll

nu är fredagskvällen här. änteligen kan man väl säga! den spenderas ensam hemma i soffan framför Let´s Dance och torkade bananer. är jätte trött, har vart uppe sen halv 6 imorse och kom inte hem förrän 5-6 där någon gång. har kämpat på hårt i skolan. så det blir väl läggdags ungefär när let´s danse är slut. ska bli skönt att få vila upp sig imorron!
Alla hjärtans dag är det ju imorron med, inte för att den betyder så mycket för mig, för jag blir ju aldrig uppvaktad ändå så. fredagen den 13 är det ju idag med, haha glömmer ju aldrig när david skrämde livet ur mig för nåt år sedan på fredagen den 13 :P
skulle egentligen sy in en tröja idag men jag har haft en sån usel dag så jag tappa lusten. och skulle jag sätta mig med det så skulle det väl bara bli fel eftersom jag är så trött, hade väl blivit skelögd eller nåt :P
imorron är det ju melodifestivalen också. hmm kommer väl sitta på helspänn och irritera mig den här gången ed. fattar inte hur folk röstar!?
aja ha en fortsatt trevlig kväll!
xoxo

bjuder på några klipp som för mig att skratta i alla fall



Kommentarer
Postat av: Therese

Ahahahahaha va rolig fisklippet va för de har ja aldrig sett :D men de första är ju gammalt, men skitkul :P

2009-02-14 @ 09:39:01
Postat av: elin larsson

haha jo de é ju de men jag skrattar lika mycket varje gång jag ser dem :P

2009-02-15 @ 14:11:27
URL: http://elanbelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0