äntligen fredag

sitter här och myser för mig själv med min älskade (finns inget godare) ost- och broccoli soppa, framför let´s dance. Thpmas är hos far sin ocg groggar. men imorron skall han va hemma med mig och mysa till melodifestivalen ❤ förhoppningsvis.
idag har det inte hänt så mycket, försökte få tag i veterinären men han svarar ju aldrig :(  sen har jag fått mitt nintendo 8-bits sålt :) änteligen. jimmy från mo hörde av sig i morse och ville köpa det. sen var han här ve 6 och tittade på det, och det blev affär :) så idag känade jag en 1000-lapp ! hoppas bara att han inte ringer sen och säger att det inte funka och vill ha pengarna tillbaka :s annars har jag bara supernintendot att sälja. och den där 1000-lappen skall jag göra allt jag kan för att "glömma bort" för nu fan måste jag få en bättre ekonomi!! jag ska bli ännu bättre på att bli ekonomisk. jag vill ju sätta in 1000:- varje månad på ett konto med 6% ränta, men för å få 6% ränta så får man inte röra pengarna på ett år och det är jag väldigt osäker på om jag kommer klara ifall det dyker upp nåt oväntat som veterinärkostnader osv. men man kan ju få med 5.75% ränta med. skall kika på det mer.
annars har jag vart ute på långpromenad idag igen, riktigt skönt är det. skall försöka få med thomas på en imorron om det är "fint" väder. tror han kan behöva det och sen är det ju alltid trevligt med sällskap! men fan va halt det är på marken! jag glider ju bara runt när jag går, och sen en massa j*vla snö! jag hatar snö. längtar så till sommaren!
inatt låg jag och thomas och kikade på "yes man" och "bedtime stories", båda bra filmer.


älskar min honeypie!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Therese

Nä nu kan ja inte hålla mig lägre! BYT STIL!! Får ju ett smått nervsammanbrott varje gång man ska läsa :P Jasså blir de melodifestivalen men de kan vell inte ni se som är så vuxna av er? ;) Men ja ska allt gotta mig i PETRA MEDE :D:D Åh gött å bli litte rikare då ;) Puss

2009-02-21 @ 10:33:07
URL: http://litherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0