urs vad slö jag blev

farligt att sitta vid datorn för länge! känner mig jätte slö, skall in i duschen men har ingen ork till det ens. men jag måste!
jag måste förbereda mig för imorgon med, skall ju ha ett gympa pass med barna. får nog sätta fart om jag skall få något gjort! skall ju gå egenom mina vfu-uppgifter med, så jag fattar något!
har beställt tid för klippning på torsdag med. känns bra! klippa bort det slitna. men det är ju så dyyyrt! :´(
sen funderar jag på att köpa priorin. mirakelkuren för håret. känner mig aningen skeptisk måste jag säga. men jag har ju så tunnt hår nu så.. vad gör man? skadar ju inte att testa! haha eller så kanske jag sitter här och tappar allt hår istället :P får se vad jag gör.
ha en bra kväll!
xoxo
Bad Hair Day

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja men va kul, att nån har samma tunna svinto hår som en själv! Kul...

2009-04-29 @ 11:29:40
URL: http://litherese.blogg.se/
Postat av: elin

haha jo jag menar det :P men du har väl klippr bort det mesta väl? :O

2009-04-29 @ 15:46:34
URL: http://elanbelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0