måndag

idag har jag suttit och pluggat, började pluggandet här hemma men tyckte det var så tråkigt att sitta inne när det var så fint väder så jag gick helt enkelt ut och satte mig med pluggandet :) sköönt! solen tar en hel del nu på våren så jag blev allt lite röd och nu sticker det i hela ansiktet. men de é härligt.
efter skolan imorron blir det till att leta upp avfärgning till mitt hår. har ju letat runt hela stan känns det som men här finns ju inget. så jag litar på gamla karlstad! :) sen skall jag ju köpa en blondering med annars får jag ju gå runt i orange hår. och det gör jag inte igen :P sen vet jag ju med erfarenhet att håret blir gult efter detta så jag skall även köpa silverschampo. efter det hoppas jag på ett bra resultat.
sen har jag ju kommit på det att det skulle vara snyggt med en näspiercing med :) men det får bli efter studielånet har kommit, man ska ju ha nåt att leva för med :P
det är min nya idé! ;)

ne nu ska jag ta mig knäckbröd med ost och varm oboy. det är favoriten!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Therese

Ååååh härligt :) Neeej är du oxå sugen på näspiercing?? :D Har gått å funderat ett tag på om ja ska göra det igen men vet inte :P Pusss

2009-04-07 @ 10:22:31
URL: http://litherese.blogg.se/
Postat av: elin

ja det är jag :) så jag gör nog det när pengarna kommer :)känner mig riktigt sugen. det är ju snyggt :)

2009-04-07 @ 19:40:04
URL: http://elanbelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0