Långfredag

Härlig bild jag fick sno från Thereses blogg:


sitter här med en hårinpackning i håret just nu. skall försöka läka håret så mycket som möjligt.
är blond igen nu :) men kanske lite för blond för min smak jag vet inte. jag vill ju vara blond eller vit i håret. men jag vet inte om jag kommer luckas att bli vit :/ får se. nu ska jag iaf låta håret vara ett tag. skall klippa mig om 2 veckor med, ska bli gött. sen blir det kanske näspiercing i samma veva =) ser vi fram emot!
idag blir det kalas hos Wahlströms, Carolina blir 13 tror jag? och imnorron blir det påskfirande i samma hus! blir bra de.
fan va alla fyller år på våren nu då, jag blir alldeles knäpp. men det är ju "semesterbarnen" som fyller nu ( som hon på bergers sa till mig förra året). kul å veta när man blev till :P
igår var en lugn dag, fixade håret å så och det kan ju ta ett tag, jag vågade mig ut på stan med ;P thomas har ju fått sköta alla mina ärenden annars :P stackarn..
thomas kom hem med god mat från leif igår, så den skall ätas idag. urs, folk verkar tro att vi har det jätte dåligt här hemma :(
ne nu skall jag ta och sminka mig!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Therese

Tar du den hårfärgen ja kör på så blir du vit, de såg du vell på mig? ;) Plus de silverbalsamet :P Ja köpte de å de e ju verkligen asabra :) Gott, vi ska hem till mamma ikväll å käka påskmat vi oxå, mumma ;)

2009-04-12 @ 10:02:03
URL: http://litherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0