grattis thomas 20 år!

Ett stort grattis till min honeypie som får gå på systemet idag!



sitter här och gluffsar i mig lite nudlar nu, har väldigt ont i huvudet så det blir ingen praktik idag. men jag skall ialla fall pallra mig till stan och ragga upp en present till Thomas.
urs och fy vad helgen går fort! man hinner ju knappt med nåt. i fredags åkte jag i alla fall med tåget till karlstad, direkt efter praktiken. åkte till biltema och ikea. på biltema inhandlade jag insektsnät till fönstrena. så nu skall jag kunna öppna dem utan att en katt kommer ut eller att de äckliga spindlarna kommen in. skönt! på ikea blev den en ny köksduk, nya mattor, porslin/glas, en filt, skärbrädor, osv.
                  duken:                                 Filten (en rocka):             
                
          Matskålar till katterna:                     Mattorna:
              

här är matt växt-arrangemang som jag fick till att göra eftersom Nova dödade en av mina växter :@ så ledsen blev jag! men det nya blev ju också bra:

i lördags var det kalas för Thomas hemma hos hans familj. trevligt! hade tyvärr ingen kamera med mig, glömde väl dem som vanligt. snodde 2 bilder från Marinas blogg (hoppas det gick bra):


och igår var vi i nässjö och hämtade den andra katten till familjen. den SISTA! haha.. sista djuret var det, så det så!
Sigge heter han och fyller ett år på torsdag! men han är lite butter just nu, ett nytt hem och en kissekat som skall busa. för mycket på en och samma gång. men det går bättre idag än igår. så han vänjer sig nog snart.


lite övriga bilder:
Gos

Nova och Ozzy

Nova klättrar

sover

lek och bus

Qim sover

mat

lek upp-och ner

nykommen

idag. Nova får stå för att se ^^



ne nu skall jag ta och göra mig iordning. skall se på ett program senare och direkt efter det skall jag gå ut till profab för att leta present till thomas och kanske en köksmatta. glömde bort det på ikea i fredags.
xoxo

Kommentarer
Postat av: marina

klart det går bra att du lånar bilderna:)

Va fin han var den nya kissen. Ska bli kul att se honom irl när han fått landa lite..Stor kram till er allihop, jag hoppas ni får en underbar dag!!

2009-04-27 @ 09:18:53
URL: http://marinaw.blogg.se/
Postat av: Therese

Hälsa grattis från mig me :) Fina grejjer du köpt då :) Jasså de blev inte den ungen du tingat?? Guud va fin denna katten va då :)

2009-04-27 @ 14:13:28
URL: http://litherese.blogg.se/
Postat av: elin

ja han är fin, och nu går det mycket bättre än i början. han har vågat sig ut från soffan ser sig omkring.

nej inte vad jag vet iaf :P

2009-04-28 @ 10:49:32
URL: http://elanbelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0