beslutsångest

har vart i skolan idag, har hänt en hel del saker som aldrig annars brukar hända. crazy day!
fick tag i avfärgning i alla fall och en fin blond färg. sitter och överväger om jag skall sätta igån med en avfärgning nu eller inte..hmm, svårt! förpackningarna kan väl inte bara stå här sådär!? eller? :O
haha ilandsproblem :P
idag kom min babe Therese och firade mig! trevligt! men gud så pinsam jag är! tänkte på det när du hade gått therese: jag bjöd ju aldrig på kaffe och mina goda hembakade mockarutor! :O fy skäms på mig säger jag bara.det hör ju till rent hyffs att man bjuder den man blir grattad av på något! JAG SKÄMS! FÖRLÅT! men jag lovar att jag skall spara några rutor till dig och att jag kommer kompencera nästa gång! hoppas det går bra!?
fick en jätte fin ljusstake med svarta ljus till :) Tack! den skall stå på köksbordet sen.
idag var det minsann inte lika fint väder som igår :@ men det är väl lika bra det eftersom jag var på skolan ändå så jag hade väl inte missat så mycket!
ne nu ska jag äta och byta kanal! hockey är ju inte ett dugg intressant!




xoxo

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja de har du att verkligen haft i karlsta de ;) Ja a det var mkt trevligt :) Ja va fan Elin har du inte fått lära dig nått eller hur man beter sig!? Hahaha nä då, ja får smaka nästa gång ;) Kul att den va så uppskattad :) Hahaha a gud vilka roliga partyminnen ;) Pusss <3

2009-04-07 @ 20:31:01
URL: http://litherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0