21 år idag!

och har börjar dagen med en tårta till frukost :) jag och Nova satt och mumsade på den.
blir väl inget vidare firande av mig idag, alla har redan firat mig innan. pappa, maria, simon och farmor var här i torsdags och igår blev jag firad av thomas familj, i Karlstad. där blev det en del inhandlat ändå, skor, en ny maskara, mindre smink, en vattenkanna, isglass former, en lila lampa och en stor rosa golvlampa. hör och häpna nu: jag har bestämt mig för att få in lite färg i lägenheten :D. ska till ikea till  veckan igen kanske och köpa nya runda mattor i nån snygg färg med. skall byta ut de svarta :P
men en härlig dag blev det igår i alla fall, med shopping och mat.
Tack till alla!


Kommentarer
Postat av: Therese

Graaaaattis!!!!! <3

2009-04-04 @ 12:39:49
URL: http://litherese.blogg.se/
Postat av: Hanna N.

grattis i efterskott:)

2009-04-05 @ 22:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0